ARTYKUŁ

    Reklama

    ocena SureBety.pl
    Ty też oceń artykuł
    Ocena: 5/5
    Głosów: 1
    Aby ocenić artykuł, musisz się zalogować.

    Reklama targetowa

    Target klienta

    Czytelnicy SureBety.pl to osoby głównie w wieku 15-35 lat, mieszkające w Polsce, rejestrujące się najczęściej u bukmacherów z polską wersją językową.

    SureBety.pl są stroną wychowującą profesjonalnych graczy i ci stanowią większy odsetek czytelników niż na innych stronach (szacuję, że 10-15%, gdzie na innych stronach jest 1-3%).

    Słabi bukmacherzy są ogrywani przez czytelników SureBety.pl. Zanim wykupisz reklamę na SureBety.pl, upewnij się, że Twoja oferta jest dobrze skonstruowana.

    Mamy ponad 10-letnie doświadczenie w kwestii wyłudzania bonusów - służymy radą jak zmodyfikować regulamin bonusu tak, by był satysfakcjonujący i bezpieczny dla środków bukmachera i graczy.

    Oferta dla bukmacherów

    1. Reklama banerowa

    Co do reklamy banerowej preferujemy model wynagrodzenia CPA lub CPA + opłata za miesięczną ekspozycję. Możliwe jest umieszczenie reklam zarówno na stronie głównej jak i na podstronach.

    Bukmacherzy z niskim rankingiem wiarygodności nie będą reklamowani na SureBety.pl. Tacy bukmacherzy mogą liczyć jedynie na recenzję (ale nie będzie ona pozytywna).

    2. Recenzje bukmacherów

    Nowi bukmacherzy mogą liczyć na recenzję w dziale Pozostali bukmacherzy w zamian za rejestrację w programie partnerskim. Jeśli bukmacher posiada język polski, może zostać umieszczony w częściej odwiedzanej kategorii Bukmacherzy A-Z.

    Czas opracowania artykułu zależy od liczby chętnych i waha się zwykle w granicach 2-8 tygodni.

    3. Konkursy na forum

    Istnieje możliwość sponsorowania konkursu na forum. Szczegóły współpracy ustalamy indywidualnie.

    4. Rankingi na stronie

    Wszystkie rankingi na stronie są możliwie obiektywne.
    NIE ma możliwości wykupienia sobie wyższej pozycji w rankingu lub wyższej oceny na stronie.

    Oferta dla stron bukmacherskich

    Jeśli oferujesz darmowe płatne typy, standardowa reklama banerowa na SureBety.pl nie będzie ci się opłacała z uwagi na zbyt wysokie koszty w stosunku do uzyskanych korzyści.

    Proponuję ci dodanie recenzji Twojego serwisu w kategorii Darmowe typy lub Płatne typy.

    Link w stopce na stronie głównej

    Istnieje możliwość dodania linku w stopce w części "Partnerzy". Koszt:

    • 40 PLN / 30 dni, preferowany okres 3-6 miesięcy
    • kolejność linku według kolejności wykupu

    Jestem także otwarty na inne propozycje.

    Portale społecznościowe

    Nie praktykujemy wpisów sponsorowanych na facebooku, twitterze czy youtube.
    Możliwy jest darmowy wpis lub "wymiana przysług" na facebooku, tylko pod warunkiem, że stanowią dużą wartość dla czytelnika.

    Jakich wyników możesz się spodziewać?

    W marcu 2015 mieliśmy 137,000 odsłon, 52,500 wizyt oraz 29,000 unikalnych użytkowników (UU), z czego ok. 68% dotyczy strony głównej. Przy opcji 1/3 wyświetleń, powinieneś się spodziewać około 31,000 odsłon twojej reklamy miesięcznie.

    W zależności od jakości banera, mierzonej przez wskaźnik CTR[1], powinieneś uzyskać ok. 930 kliknięć. Standardowa cena za kliknięcie w branży zakładów wynosi 1-5zł za kliknięcie.

    Do emisji reklamy warto się odpowiednio przygotować. Jeden z naszych wrześniowych reklamodawców osiągnął 145 kliknięć, a drugi jedynie 20 (oba z jednej reklamy 120x600). Widać zatem jak duże znaczenia ma jakość banera reklamowego.

    Jak zrobić dobry baner, czyli AIDA

    AIDA jest skrótem od Attention (ang. uwaga), Interest (ang. zainteresowanie), Desire (ang. pożądanie) i Action (ang. akcja, działanie).

    AIDA jest modelem reklamy. Mówi o tym jakie reakcje powinniśmy wywołać u odbiorcy, aby reklama była skuteczna[2]:

    1. Attention - powinieneś najpierw zwrócić uwagę odbiorcy na reklamę. Niczego nie osiągniesz, jeśli Twoja reklama zostanie niezauważona.
    2. Interest - skoro zachęciłeś już do czytania odbiorcę, zainteresuj go swoją ofertą, produktem.
    3. Desire - wzbudź pożądanie oferty, produktu, chęć zobaczenia czegoś więcej. Uświadom odbiorcy jego potrzeby i pokaż jak Twój produkt je zaspokoi. Możesz tu przedstawić największe zalety swojej oferty, porównać się z konkurencją itp. 
    4. Action - wszystkie poprzednie punkty służą tylko jednemu - wezwaniem do działania. Zwykle będzie to zachęcenie do kliknięcia w baner. Po kliknięciu powinieneś pokierować internautą tak, aby złożył zamówienie, zarejestrował się, zostawił email lub wykonał inną pożądaną przez Ciebie akcję.

    Zamówienia i kontakt

    Jeśli jesteś zainteresowany reklamą, napisz do Admina.

    Literatura

    [1] CTR - wskaźnik, któremu można zaufać? - 3% klikalność to średni poziom, 7% to rewelacyjna kampania reklamowa

    [2] Model AIDA i efektywna reklama - opis modelu reklamy AIDA

    Ostatnia aktualizacja: 15.09.2016

    Ty też oceń artykuł
    Ocena: 5/5
    Głosów: 1
    Aby ocenić artykuł, musisz się zalogować.


    Tagi:reklama  surebety.pl 
     


    Nie jesteś zalogowany.
    ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.

    Captcha


    Komentarze (0)


    Logowanie

    W celu zalogowania się na swoje konto, wypełnij poniższy formularz. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się.



    zamknij ×
    Popover Starter

    Jednorazowa oferta

    Jeżeli chcesz:

    Oferuję Ci ZA DARMO 31 minut nagrania video.


     Zgadzam się z Polityką Prywatności
    Top