1. Reklama targetowa

1.1. Target klienta

Czytelnicy SureBety.pl to osoby głównie w wieku 15-35 lat, mieszkające w Polsce, rejestrujące się najczęściej u bukmacherów z polską wersją językową.

SureBety.pl są stroną edukującą profesjonalnych graczy, którzy stanowią większy odsetek Czytelników niż na innych stronach o zakładach (szacuję 5-15% vs 1-3% na konkurencyjnych stronach).

Słabi bukmacherzy są ogrywani przez czytelników SureBety.pl. Zanim wykupisz reklamę na SureBety.pl, upewnij się, że Twoja oferta jest dobrze skonstruowana.

1.2. Oferta dla bukmacherów

1) Reklama banerowa

Co do reklamy banerowej preferujemy model wynagrodzenia CPA lub CPA + opłata za miesięczną ekspozycję.
Możliwe jest umieszczenie reklam zarówno na stronie głównej jak i na podstronach.

Bukmacherzy z niskim rankingiem wiarygodności NIE będą reklamowani na SureBety.pl.
Możliwa jest jedynie recenzja w takim przypadku, ale nie będzie pozytywna.

2) Recenzje bukmacherów

Publiczna recenzja bukmachera jest możliwa jedynie, jeśli bukmacher posiada licencję dla obszaru Polski.
Pozostałych bukmacherów zapraszam do kontaktu emailowego.

3) Rankingi na stronie

Wszystkie rankingi na stronie są możliwie obiektywne.
NIE ma możliwości wykupienia sobie wyższej pozycji w rankingu lub wyższej oceny na stronie.

1.3. Oferta dla stron bukmacherskich

Jeśli oferujesz darmowe płatne typy, standardowa reklama banerowa na SureBety.pl nie będzie ci się opłacała z uwagi na zbyt wysokie koszty w stosunku do uzyskanych korzyści.

Proponuję ci dodanie recenzji Twojego serwisu w kategorii Darmowe typy albo Płatne typy.

2. Portale społecznościowe

Nie praktykujemy wpisów sponsorowanych na facebooku, Twitterze czy YouTube.

Możliwy jest darmowy wpis lub “wymiana przysług” na facebooku, tylko pod warunkiem, że stanowią dużą wartość dla Czytelnika.

3. Jak zrobić dobry baner, czyli AIDA

AIDA jest skrótem od Attention (ang. uwaga), Interest (ang. zainteresowanie), Desire (ang. pożądanie) i Action (ang. akcja, działanie).

AIDA jest modelem reklamy. Mówi o tym jakie reakcje powinniśmy wywołać u odbiorcy, aby reklama była skuteczna[2]:

  1. Attention – powinieneś najpierw zwrócić uwagę odbiorcy na reklamę. Niczego nie osiągniesz, jeśli Twoja reklama zostanie niezauważona.
  2. Interest – skoro zachęciłeś już do czytania odbiorcę, zainteresuj go swoją ofertą, produktem.
  3. Desire – wzbudź pożądanie oferty, produktu, chęć zobaczenia czegoś więcej. Uświadom odbiorcy jego potrzeby i pokaż jak Twój produkt je zaspokoi. Możesz tu przedstawić największe zalety swojej oferty, porównać się z konkurencją itp.
  4. Action – wszystkie poprzednie punkty służą tylko jednemu – wezwaniem do działania. Zwykle będzie to zachęcenie do kliknięcia w baner. Po kliknięciu powinieneś pokierować internautą tak, aby złożył zamówienie, zarejestrował się, zostawił email lub wykonał inną pożądaną przez Ciebie akcję.

4. Zamówienia i kontakt

Jeśli jesteś zainteresowany reklamą, to napisz do nas.

Czy ten artykuł był pomocny?

Przepraszamy.

Jak możemy poprawić artykuł?

Dziękujemy za przesłanie opinii.