PDA

Zobacz pełną wersję : Jak wybierać typy?

BartekB
29-06-2016, 10:30
Witam jestem początkujący i mam kilka pytań, jeśli możecie proszę o podpowiedzi

1. jak wybierać typy? przeczytałem że jest sugestia do 100 typów w miesiącu - codziennie jest kilkadziesiąt zdarzeń, powiedzmy że ograniczam się tylko do piłki nożnej, jak je przefiltrować żeby wybrać najlepsze?

a) czy sugerować się tylko stawkami powyżej 2?
b) czy rozważać kursy tylko od 1,5 w górę? a niższe odpuszczać? ewentualnie robić z nich duble?
c) czy do over / under wystarczają tylko statystyki?
d) gracie wszystko jak leci? czy lepiej wyspecjalizować się np tylko w piłce nożnej w określonych ligach?

Pytam ponieważ pracuję i mam ograniczony czas aby porządnie prześledzić typy (na stronach typerów, statystyki, porównywarki) i szukam jakiegoś "klucza"

Pozdrawiam i dziękuje Bartek

paweltyper
29-06-2016, 23:36
Ilość typów należy ograniczyć do pewnej ilości np w skali miesiąca aby nie grać na siłę typów kiepskiej jakości.
Kursów małych nie powinno się grać ponieważ bardzo trudno znaleźć w nich value (nieadekwatne do prawdopodobieństwa na korzyść bukmachera).Dobrze mieć minimalny próg odnośnie kursu. 1.5 może być. Duble będziesz grać jak single zaczną Ci przynosić profity.Odnośnie under over same statystyki to za mało ważne są również składy jakie będą grać ze sobą w meczu. Wyspecjalizowanie się w jakiś konkretnych rozgrywkach to klucz do sukcesu. Jeżeli chcesz zarabiać musisz być specjalistą w tym co robisz.

BartekB
30-06-2016, 16:18
Hej dzięki za pomoc i podpowiedzi. Ostatnie pytanie jest jakaś jedna zbiorcza strona z aktualnym składami druzyn, czy mozolnie trzeba każdą nazwę zespołu wpisywać w googla i przeszukiwać? Dziekuje

asurbanipal
01-07-2016, 15:22
Ilość typów należy ograniczyć do pewnej ilości np w skali miesiąca aby nie grać na siłę typów kiepskiej jakości.
Kursów małych nie powinno się grać ponieważ bardzo trudno znaleźć w nich value (nieadekwatne do prawdopodobieństwa na korzyść bukmachera)..