PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z kartą skrill



paweltyper
20-07-2016, 21:20
Jakiś czas temu płacąc kartą skrill w jednym z największych internetowych sklepów komputerowych natknąłem się na dziwny problem. Zamówiłem przez internet zastaw klawiatura+mysz wybrałem sposób płatności kartą płatniczą, wpisałem nr karty i cvc. Pieniądze ze skrill zostały wzięte a następnie po kilku minutach z powrotem zwrócone a transakcja nieopłacona.
Czy ktoś z was miał podobny problem z kartą skrill? Parę lat temu miałem podobną sytuację w innym sklepie internetowym, nie są to jakieś pojedyncze błędy techniczne ponieważ klika razy w różnym czasie starałem się opłacić zamówienie i ten sam problem się pojawiał. Sklepy internetowy twierdził że wszystkie karty akceptuje i nie wiedzą z czego wynika powyższy problem.

maxxi216
21-07-2016, 11:22
Ja miałem ostatnio tak na allegro, ale za drugim razem już przeszło.

paweltyper
27-07-2016, 22:01
Ja miałem ostatnio tak na allegro, ale za drugim razem już przeszło.
Mi niestety kilka razy nie przeszło. Raz też miałem sytuację z payu doładowywałem telefon kartą skrilla pieniądze wzięło a doładować nie doładowało. Po złożeniu reklamacji i 2 tygodniach czekania dostałem zwrot na kartę kwoty doładowania.

paweltyper
05-04-2017, 17:49
Ostatnio mastercard miał problemy i podwójnie pieniądze ze skrilla zabierało.

paweltyper
08-06-2017, 22:39
Czy można wyłączyć opcję płacenia zbliżeniowego w karcie skrill?

kwoy
08-06-2017, 23:23
Teoretycznie nie, ale można spróbować skontaktować się ze Skrill, by ustawili limit (po osiągnięciu którego należy wpisać PIN) na jakąś niską kwotę, np. 0,01 PLN. To w połączeniu z dobowym limitem (10 na 24 godziny) użyć karty podczas transakcji bezgotówkowych może uczynić płatności zbliżeniowe bardzo bezpiecznymi.

szopen19
10-06-2017, 20:25
Ja dzisiaj miałem taką sytuację że jak chciałem wypłacić 2000 kartą to na bankomacie najpierw wyświetliła się informacja żebym czekał na gotówkę, bankomat zaczął tak jakby przygotowywać pieniądze, a po chwili wyświetliła się informacja: "Przepraszamy ale nie możemy zrealizować tej transakcji" i pieniędzy w końcu nie otrzymałem, pomyślałem że coś z bankomatem, to pojechałem do drugiego, w drugim niestety mogłem wypłacić tylko 1000 Bo mam limit 3000 a poprzednią transakcję również policzono i odjęto pieniądze z konta. Napisałem teraz do nich że ta transakcja na 2000 nie doszła do skutku i proszę o zwrot środków na konto. Ciekawe co odpiszą. Mieliście kiedyś taką sytuację ?

paweltyper
10-06-2017, 20:31
Ja dzisiaj miałem taką sytuację że jak chciałem wypłacić 2000 kartą to na bankomacie najpierw wyświetliła się informacja żebym czekał na gotówkę, bankomat zaczął tak jakby przygotowywać pieniądze, a po chwili wyświetliła się informacja: "Przepraszamy ale nie możemy zrealizować tej transakcji" i pieniędzy w końcu nie otrzymałem, pomyślałem że coś z bankomatem, to pojechałem do drugiego, w drugim niestety mogłem wypłacić tylko 1000 Bo mam limit 3000 a poprzednią transakcję również policzono i odjęto pieniądze z konta. Napisałem teraz do nich że ta transakcja na 2000 nie doszła do skutku i proszę o zwrot środków na konto. Ciekawe co odpiszą. Mieliście kiedyś taką sytuację ?
Spokojnie bankomat wycofał wypłatę blokada środków zejdzie za 4-5 dni. Miałem podobną sytuację z płatnością kartą.