Dane typera

    Login: kamiltipster

    Imię: Kamil
    Ranga: amator
    Profil na forum: kamiltipster

    O mnie

    Lubię sport i zakłady.

    Komentarze użytkownika


    • (74)
      kamiltipster napisał komentarz w temacie omnibet.pl
      kilka dni temu
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

      niedlugo wszystkie takie strony upadna :// szkoda

      ciekawe jak to bedzie z forami, takimi stronami jak surebety czy omnibet

      dobrze ze patusy bedą doić +500 na wodke z 12% podatku od stawek

      #dobrazmiana


    • (74)
      kamiltipster napisał komentarz w temacie Rodzaje graczy...
      kilka dni temu
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

      trzeba od 1 kwietnia albo 1 lipa dopisac nowa kategorie

      Polacy - najgorsi typerzy ktorzy nigdy nie wygraja przez 12% podatek od stawki, 10% od wygranych rzedu 2300 zł, nacja ktora zostawia najwiecej pieniedzy u bukmacherow LEGALNYCH


    • (74)
      kamiltipster napisał komentarz w temacie bet365
      kilka dni temu
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

      krzysztof wiesz moze czy wejda do Polski?


    • (74)
      kamiltipster napisał komentarz w temacie forBET
      kilka dni temu
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

      gra bez podatku jest dozywotnia?


    • (74)
      kamiltipster napisał komentarz w temacie Bukmacherzy dl...
      kilka dni temu
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

      oferuje jakis polski buk zaklady na handicapy azjatyckie?


    • (74)
      kamiltipster napisał komentarz w temacie Co to jest VPN...
      kilka dni temu
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

      i co z tego jak ktos bedzie korzystal z vpn i zacznie wygrywac?

      bukmacher bedzie mial ot tak podstawy do zamkniecia konta i zabraniu srodkow, to nie jest zadne rozwiazanie, bukmacherzy nie sa glupi przeciez

      jak sie wygra to zaraz chca dokumentow, zdjecia z twarza, akt chrztu i zaslanianie sie regulaminami


    • (74)
      kamiltipster napisał komentarz na blogu Zakłady bukma...
      kilka dni temu
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

      zaklady w 2017 roku zabił P i S

      komu sie teraz bedzie chcialo grac? no ja nie zamierzasz stawiac 100 zł i 12% podatku, czyli 88 zł, nie da się tak wygrać, do tego dochodzi jeszcze najwieksza marżą bukmacherska, zaklady tracą caly sens

      dzieki kaczynski


    • (74)
      kamiltipster napisał komentarz w temacie Pinnacle
      kilka dni temu
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

      niedlugo wszyscy dostana informacje do kiedy mamy wyplacić środki :/ to koniec


    • (74)
      kilka dni temu
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

      ajax dzisiaj zabije wojskowych ;)


    • (74)
      kamiltipster napisał komentarz w temacie c-o-w.eu
      kilka dni temu
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

      ja bloga dlugo sledze i rzeczywiscie ostatnio doszlo do tego ze pojawily sie posty, ale wczesniej tego nie bylo wszystko ok bylo :)

      ze 4 pakiety kupilem w 2016 i sie zgadzalo, teraz z darmowek korzystam, nie gram typow szakala jak gra na niespodzianki, ale jak typuje normalne mecze to mu to dobrze wychodzi, ostatnio seria z 6 trafionych pod rzad :D

      wszystko na forum bukmacherskimt ez podal w temacie :p

      ale zaraz panowie gra sie skonczy i zostana stsy haha :D

    Logowanie

    W celu zalogowania się na swoje konto, wypełnij poniższy formularz. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się.


    zamknij ×