SureBety – wszystko o zakładach bukmacherskich

    Wywiad z COO ETOTO

    20-05-2019, godzina 08:57 UTC+0200 | Ostatnia aktualizacja: 20-05-2019 11:41

    Ty też oceń ten post
    Ocena: 5/5
    Głosów: 1
    Aby ocenić ten post, musisz się zalogować.

    Moją uwagę przykuł ostatnio jeden z legalnych bukmacherów, który nie należy do czołówki, ale zrobił w 2018 i 2019 roku ogromny postęp. Zapraszam na wywiad z Piotrem Rogowskim — COO bukmachera ETOTO.

    1. Może zaczniemy wywiad od sprecyzowania, jak tak naprawdę się nazywacie? W Internecie krąży bardzo wiele pisowni Waszej nazwy.

    Prawidłowa nazwa to ETOTO lub E-TOTO Zakłady Bukmacherskie. Inne, błędne pisownie wynikają zapewne z faktu, że w połowie 2017 roku nastąpił tzw. rebranding firmy, co wiązało się m.in. z wprowadzeniem nowego logo i drobną, ale istotną zmianą nazwy.

     

    2. Na razie ETOTO jest kopciuszkiem na polskim rynku legalnych bukmacherów, ale działacie ostatnio bardzo prężnie. Jakie macie aspiracje na przyszłość?

    Wszystkie działania marketingowe podejmowane przez nas (m.in. podpisanie umów z najbardziej rozpoznawalnymi dziennikarzami sportowymi w Polsce, takimi jak Mateusz Borek, Michał Pol, Roman Kołtoń, Tomasz Hajto czy Tomasz Smokowski) są prowadzone w celu wzrostu świadomości marki, co pozwoli ugruntować naszą pozycję na rynku.

    etoto-ambasadorzy-hajto-kolton-borek-smokowski-pol-600.jpg

    Cel jest oczywisty: zdobyć pozycję nr 1 na rynku zakładów bukmacherskich online, czyli przyjmować najwięcej zakładów i obsługiwać najwięcej klientów w Polsce. Nie jest to zadanie łatwe, ale wierzymy, że z właściwie realizowanym planem będziemy w stanie to osiągnąć.

     

    3. Wyróżniacie się spośród innych bukmacherów nietypowymi akcjami marketingowymi, np. niezwykle popularnym Quizem pod Napięciem. Skąd wziął się pomysł na takie działania?

    Naszymi ambasadorami są wspomniani powyżej czołowi dziennikarze sportowi w Polsce, zajmujący się głównie piłką nożną, więc nie mogliśmy tego nie wykorzystać. Programy sprawdzające wiedzę uczestników, takie jak "Milionerzy" czy "Jeden z Dziesięciu" od lat cieszą się sporą popularnością, ale na rynku nie było programu o tematyce sportowej: istniała więc duża, niezagospodarowana luka.

    Połączenie quizu o futbolu, luźnej atmosfery, anegdot oraz nietypowej formy kary (opaski rażące prądem) sprawiły, że trafiliśmy w dziesiątkę: popularność Quizu wręcz przerosła nasze oczekiwania! Każda premiera gromadzi kilka tysięcy widzów, a oglądalność każdego z odcinków przekracza 100 tysięcy wyświetleń. Format programów emitowanych na YouTube o piłce nożnej, ale też o boksie jest atrakcyjny dla odbiorców i z pewnością będziemy go kontynuować.

     

    4. Co oprócz klasycznych zakładów bukmacherskich przyciąga gracza na stronę ETOTO?

    Mamy najszerszą ofertę na polskim rynku, w której każdy znajdzie coś dla siebie. Przyciągamy klientów, którzy lubią obstawiać inne wydarzenia niż tylko zwycięzców danych meczów.

    Mamy:

    1. Niezwykle rozbudowaną ofertę LIVE (25000 zakładów na żywo miesięcznie, najwięcej w Polsce!).

    2. Bogaty wybór zakładów na popularne w Polsce rynki "amerykańskie" (NBA, NHL czy NFL) oraz na niższe polskie ligi, cieszące się powodzeniem wśród naszych graczy.

    3. Łatwą w obsłudze aplikację mobilną, która daje możliwość szybkiego stawiania zakładów przy pomocy własnego smartfona.

    4. Wiele metod dokonania szybkiego depozytu, dla wygody naszych użytkowników.

    5. Szybkie wypłaty, niezwykle cenione przez naszych klientów: do 15 minut po zleceniu środki są na koncie bankowym gracza! Coraz więcej osób się o tym przekonuje, a liczba zadowolonych graczy stale rośnie.

    5. Nowością w ofercie ETOTO są szybkie rynki oraz zakłady puls, które są nowością na polskim rynku. Jak zostały przyjęte przez graczy?

    Dzięki zakładom puls gracze mogą obstawiać na żywo przedział czasowy (długości od 1 minuty do 10 minut), w którym wybrana drużyna zdobędzie gola — wygrana jest kumulowana: im bliżej końca czasu, tym wyższa wygrana!

    etoto-zaklady-puls.png

    Oferujemy takie zakłady jako jedyna firma na polskim rynku. Do dyspozycji graczy zaoferowaliśmy także szybkie rynki, dzięki którym w piłce nożnej i tenisie w oznaczonych spotkaniach błyskawicznie można obstawić następne zdarzenie (np. czy jako pierwszy padnie rzut rożny czy rzut wolny lub kto zdobędzie najbliższy punkt w tenisie).

    Obie nowinki zostały szybko zauważone przez naszych klientów, a popularność tych zakładów wzrasta.

    6. Zauważyłem tendencję spadkową w liczbie punktów naziemnych. Czy chcecie docelowo przenieść się tylko do Internetu? Zastanawia zwłaszcza tylko 1 punkt zakładów naziemnych w Warszawie.

    Skłoniła nas do tego rzeczywistość, przenosząca się coraz bardziej do świata online. Wychodzimy też naprzeciw potrzebom klientów, którzy często nie mają czasu udać się do punktu naziemnego, by postawić zakład na interesujące ich wydarzenie.

    Dodatkowo w świecie XXI wieku dostępne jest coraz więcej transmisji sportowych, które można śledzić w telewizji lub Internecie – bogata oferta zakładów pozwala cieszyć się emocjami bez wychodzenia z domu.

    Dlatego podjęliśmy decyzję, żeby bardziej skoncentrować się na stronie internetowej niż punktach naziemnych. Oczywiście takie też są potrzebne, żeby zapewnić wzrost świadomości marki, jednak elementem naszej strategii jest położenie większego nacisku na zakłady stawiane za pośrednictwem strony internetowej.

    7. W tym roku nie ma w sporcie tak ważnego wydarzenia, jak Mistrzostwa Świata w piłce nożnej. Jak odczuwa to bukmacher?

    Mundial jest niewątpliwie niezwykle istotnym wydarzeniem w kalendarzu każdego bukmachera. Czekają na to wszyscy kibice, zwłaszcza w Polsce! 2019 rok to akurat rok przerwy pomiędzy Mistrzostwami Świata a Mistrzostwami Europy, ale nie można powiedzieć, że takie lato dla bukmachera jest sezonem ogórkowym.

    Mistrzostwa Europy U-21 idealnie wypełniają tę lukę, która dodatkowo nie jest aż tak długa, jak zwykle. Trzeba pamiętać, że gdy nie ma latem MŚ czy ME, sezon trwa nieco dłużej — finał Ligi Mistrzów będzie rozgrywany dopiero 1 czerwca 2019, a po nim swoje spotkania grają jeszcze reprezentacje.

    Jeszcze w lipcu 2019 polskie kluby, niestety od dość wczesnych rund eliminacji, zaczynają walkę o europejskie puchary. Poza tym nie samą piłką człowiek żyje: drugim najpopularniejszym sportem klientów ETOTO jest tenis ziemny, a właśnie w czerwcu i lipcu rozgrywane są dwa z czterech turniejów Wielkiego Szlema: Roland Garros i Wimbledon. Lato jest także wypełnione mityngami lekkoatletycznymi. Sportowych emocji na pewno nie zabraknie!

    8. Macie bardzo ambitne cele długoterminowe i dynamicznie się rozwijacie. Jakie zatem będzie ETOTO na koniec 2019 roku?

    Poza wzrostem atrakcyjności oferty skoncentrujemy się na innych, ważnych dla graczy kwestiach. Nowe metody dokonania wpłat i wprowadzenie zakładów wirtualnych, o które często pytają nasi gracze — na tym się skupiamy. W 2019 roku chcemy umocnić naszą pozycję jako najszybciej rozwijającej się firmy bukmacherskiej w Polsce i kontynuować dostarczanie graczom produktu najwyższej jakości.

    Dziękuję za wywiad.

    Również dziękuję.


    ETOTO - Zakłady Bukmacherskie


    Komentarze

    • 2019-05-21 20:26

      Fajny wywiad, niech się rozwijają ;) Jak kiedyś (wiem marzenia na obecną chwilę...) zostanie zniesiony (zmieniony) wspaniały podatek to nawet może założe u nich konto :)

     

    Nie jesteś zalogowany.
    ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.

    Logowanie

    W celu zalogowania się na swoje konto, wypełnij poniższy formularz. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się.



    zamknij ×
    Popover Starter

    Jednorazowa oferta

    Jeżeli chcesz:

    Oferuję Ci ZA DARMO 31 minut nagrania video.


     Zgadzam się z Polityką Prywatności
    Top