ARTYKUŁ

    Zarabianie na zakładach

    ocena SureBety.pl
    Ty też oceń artykuł
    Ocena: 4,2/5
    Głosów: 5
    Aby ocenić artykuł, musisz się zalogować.

    Jest kilka sprawdzonych sposobów na ogrywanie bukmacherów. Wybór metody, która Ci najbardziej odpowiada determinuje u którego bukmachera powinieneś założyć konto. Dlatego warto zapoznać się z metodami zarabiania jakie masz w zakładach.

    1. Bonusy powitalne
    2. Bonusy: reload, cash back, urodzinowy
    3. Surebety, middle
    4. Valuebety (insidery, spadki kursów)
    5. Trading
    6. Cheatowanie
    7. Ustawiane mecze

    0. Sonda o zarabianiu na zakładach

    mężczyzna stoi przed szarym wygresem idącym w góręZarabianie na zakładach,
    Shutterstock

    Tutaj była wstawiona sonda. Niestety websonda.pl zamknęła interes i sonda już nie jest dostępna.

    Sonda wyglądała tak:

    Czy zarabiasz na zakładach które stawiasz?

    • Tak, jestem dużo do przodu
    • Wciąż krążę koło zera
    • Nie, tracę na tym

    W publikacji wyników na podstronie zachowanie gracza (12 lipca 2013) napisałem, że wypełniło ją 833 osoby. Ponad 13% graczy odpowiedziało, że dużo zarabiają na zakładach, 38% krąży wokół zera, a 48% przegrywa na zakładach. Niestety nie wiem jaki jest ogólny procent wygrywających. Szacuje się, że 1-3% wszystkich graczy na świecie zarabia regularnie (zgodziłbym się z tym). Sondę wypełniali czytelnicy SureBety.pl, stąd taki odchył od normy.

    1. Bonusy powitalne

    Bukmacherzy oferują wiele różnych rodzajów bonusów. Tak dla nowych i jak obecnych graczy. Zasada ich przyznawania jest prosta: jeśli jesteś wartościowym graczem dla bukmachera, to masz szansę na bonus.

    Najpopularniejszymi bonusami są bonusy powitalne, które przyznawane są tylko nowym graczom (nowym kontom). Ich wielkość zwykle zależy od kwoty depozytu.

    Dlatego są to bonusy głównie dla graczy początkujących, którzy dopiero zaczynają zakłady w Internecie. Trzeba grać tak, aby bonusy te stopniowo zwiększały kapitał przeznaczony na zakłady.

    Jednak nastawianie się tylko na tego typu zarobek, może okazać się krótkowzroczne. Powodem tego stanu jest skończona ilość tego typu bonusów (bo skończona jest ilość bukmacherów).

    2. Bonusy: reload, cash back, urodzinowy

    Stawiając zakłady na swoim nowym koncie trzeba mieć jednocześnie świadomość, że historia zakładów jest dla bukmachera widoczna i ocenia on graczy pod względem profitu jaki może mieć.

    Jeśli więc będziesz przegrywał na koncie bukmachera, bardzo możliwe że będziesz od niego otrzymywał bonusy. Nasuwa się od razu pytanie: jak ma mi się opłacać przegrywać u bukmachera???

    Aby opłacało się przegrać u bukmachera, trzeba jednocześnie wygrać gdzieś indziej stawiając w przeciwną stronę. Mowa tu głównie o surebetach i giełdach zakładów takich jak betfair.

    Strategia jest prosta: przegrać wszystkie środki u bukmachera i czekać na email z bonusem. Obie strony są w ten sposób zadowolone.

    Najczęściej warunkiem koniecznym otrzymywania bonusów reload, cash back czy urodzinowych jest ujemny bilans konta u danego bukmachera.

    3. Surebety, middle

    Te tematy są szczegółowo opisane tutaj: surebety, middle. Zarabianie z ich pomocą można realizować dzięki darmowym/płatnym programom do ich szukania lub szukaniem "ręcznym" w zakładach na żywo. Ja stosuję już tylko tą drugą metodę.

    4. Valuebety: (insidery, spadki kursów)

    Grając valuebety w dłuższej perspektywie przy odpowiednim stawkowaniu zarabiamy na zakładach. Najczęściej zadawane mi pytanie brzmiało: skąd mam brać valuebety?

    Do tej kategorii można zaliczyć wszelkiego rodzaju typy: własne, darmowe, płatne. Szczególnymi przypadkami typów są insidery i typy na podstawie spadków kursów.

    5. Trading

    Trading to sztuka handlowania kursami na giełdzie zakładów. Niekiedy jest łączona z surebetami, aby minimalizować ryzyko i wykorzystywać sytuacje gdzie bukmacher oferuje atrakcyjniejszy kurs niż giełda.

    A tu filmik, nagrany przez jednego z naszych czytelników (Tyrion), pokazujący ile można zarobić na tradingu:

    otwórz filmik w powiększeniu

    6. Cheatowanie

    Cheatowanie jest nastawianiem się na "zaśpienie" bukmachera z zablokowanie kursów lub graniem po zakończonym spotkaniu. Prawie każda wykryta próba oszukania bukmachera w ten sposób kończy się anulowaniem tego typu zakładu. Często wiąże się to też z obniżeniem limitu stawek.

    Mimo takiego widma restrykcji, niektórzy gracze nastawiają się na tego typu grę. Dysponując "szybkim" obrazem telewizyjnym lub transmisją, można zdobyć przewagę nad bukmacherem poznając wcześniej od niego co się wydarzy.

    Niektórzy uważają ten sposób grania za nieetyczny. Inni za zwykle wykorzystywanie niedoskonałości przeciwnika, którym jest bukmacher lub inni gracze na giełdzie zakładów. W oczach tych ostatnich nie ryzykuje się praktycznie nic (oprócz limitów), a można zyskać wiele.

    7. Ustawiane mecze

    Ustawienie meczu jest pewnym zarobkiem. Ale jak wielu graczy potrafi ustawić mecz?

    Podobnie jak cheatowanie ustawianie meczy należy do grup "nieetycznych". Trochę czym innym jest już wejście w posiadanie informacji o ustawionym meczu.

    Niby bukmacherzy mają w regulaminach zastrzeżenie, że jeśli gracz stawia na spotkanie znając jego wynik, to mogą anulować taki zakład. Ale z drugiej strony widziałem już niejeden ustawiony mecz w zakładach na żywo i nie widziałem żeby kiedykolwiek bukmacher anulował zakłady z takiego spotkania.

    Jest to więc często walka o dojście do lepszych informacji. Czasem bukmacherzy wykorzystują ją przeciwko nieświadomym graczom, a czasem gracze przeciwko bukmacherom. Ci ostatni mają to wkalkulowane w ryzyko.

    Zobacz też:
    Jak zarobić 60.000 złotych w 3 godziny?
    Kim jest zawodowy gracz zakładów bukmacherskich?
    Najlepsze bonusy bukmacherskie

    Ostatnia aktualizacja: 12.3.2015

    Ty też oceń artykuł
    Ocena: 4,2/5
    Głosów: 5
    Aby ocenić artykuł, musisz się zalogować.


    Tagi:analiza  bukmacher  gracz  strategia  system  zakład  zarabianie 
     


    Nie jesteś zalogowany.
    ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.

    Captcha


    Komentarze (11)



    • (917)
      08-10-2015 10:42 (czw)

      Sąd Rejonowy w Oświęcimiu - dopisałem żeby można było się powołać na tą decyzję


      131 123 Odpowiedz

      Odpowiedz na komentarz

      Nie jesteś zalogowany,
      ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

    • anonim IP: 83.5.**.**
      07-10-2015 22:20 (śr)

      To nie ma znaczenia, w Polsce nie obowiązuje common law. Tylko wyroki SN są obligujące. Dla przeciętnych "hazardzistów" istotne jest, że tzw. "SĄd" czyli realnie ludzie orzekający w imieniu majestatu sami uważają w.w ustawę za bzdurę i ich linia orzecznicza mocno opiera się na szeroko pojętych zasadach współżycia społecznego.


      115 120 Odpowiedz

      Odpowiedz na komentarz

      Nie jesteś zalogowany,
      ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

    • anonim IP: 89.228.**.*
      07-10-2015 16:21 (śr)

      Jeżeli inni mieliby powoływać się na ten wyrok to muszą wiedzieć jaki Sąd go wydał, bo inaczej nie będzie dowodu, że argumentacja z uzasadnienia jest rzeczywiście autorstwa Sądu RP a nie tylko oskarżonego lub jego adwokata. Podajcie z jakiego to sądu.


      121 127 Odpowiedz

      Odpowiedz na komentarz

      Nie jesteś zalogowany,
      ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

    • (917)
      07-10-2015 14:50 (śr)

      Poprawione, masz rację ;)

      Użyłem tego słowa mając na myśli pragnienie, żądzę prawa, a nie rządy prawa, ale takie słowa nie ma :)


      117 121 Odpowiedz

      Odpowiedz na komentarz

      Nie jesteś zalogowany,
      ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

    • (1)
      07-10-2015 13:47 (śr)

      Bardzo dobra informacja. Popraw "prawożądny". 


      118 110 Odpowiedz

      Odpowiedz na komentarz

      Nie jesteś zalogowany,
      ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

    • (917)
      28-07-2015 10:06 (wt)

      Wczoraj naszła mnie jedna myśl.
      Zastanawiałem się jak uzasadnić dlaczego nie wszyscy zarabiają na zakładach bukmacherskich.

      Jest to niemożliwe z powodu 3 przyczyn: graczy, bukmacherów i zależności między nimi.

      1. Gracze są jak w przypowieści o siewcy (Mt, 13, 1-23; Mk 4, 1-20). Mogę im wyjaśniać bez końca o co chodzi w zakładach. Jedni kompletnie tego nie zrozumieją, drudzy trochę, a inni będą potrafili przekuć tę wiedzę na różnej wielkości profit.

      2. Bukmacherzytworzeni by zarabiać. Zatrudniają ludzi, którzy mają ogromną wiedzę i doświadczenie w branży zakładów. Znacznie przewyższają umiejętnościami większość graczy.

      3. Gdyby liczba zarabiających graczy zaczęła się zwiększać, bukmacherzy musieliby zmienić zasady gry, by utrzymać profity i pozostać na rynku. 

      Taka sytuacja w rzeczywistości ma miejsce. 

      Na własne oczy możemy obserwować jak niektórzy bukmacherzy zmieniają swoje zasady (np. eXbinoG), bo nie radzą sobie z profesjonalnymi graczami. Stosuje się coraz to nowe metody weryfikacji, by ograniczyć maksymalnie zarobki graczy zawodowych, którzy zakładają konta na inne osoby.

      Daj łapkę w górę jeśli podoba Ci się ten komentarz :)
      A może masz własne przemyślenia dlaczego nie wszyscy potrafią zarabiać, mimo iż fachowa wiedza jest dostępna za darmo na SureBety.pl?


      154 147 Odpowiedz

      Odpowiedz na komentarz

      Nie jesteś zalogowany,
      ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

    • (76)
      24-02-2015 10:59 (wt)

      http://georgisdtyperzawodowy.blogspot.com/

      nie wygrywa ten kto nie gra


      179 211 Odpowiedz

      Odpowiedz na komentarz

      Nie jesteś zalogowany,
      ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

    • anonim IP: 79.163.**.***
      01-12-2013 02:17 (nd)
      witam to ja jakobsen gram w szachy z małyszem niesłuchajcie go ze on gra zemna bo to ja gram z nim
      191 184 Odpowiedz

      Odpowiedz na komentarz

      Nie jesteś zalogowany,
      ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

    Logowanie

    W celu zalogowania się na swoje konto, wypełnij poniższy formularz. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się.



    zamknij ×
    Popover Starter

    Jednorazowa oferta

    Jeżeli chcesz:

    Oferuję Ci ZA DARMO 31 minut nagrania video.


     Zgadzam się z Polityką Prywatności
    Top