SureBety – wszystko o zakładach bukmacherskich

    ARTYKUŁ

    Obstawiam zakłady od 2003 roku, dlatego wiem, które cechy bukmacherów mają największe znaczenie dla graczy. W każdej kategorii przyznałem punkty bukmacherom i tak powstał ranking najlepszych legalnych bukmacherów dla Polaków.

    Najlepsi legalni bukmacherzy dla Polaków według SureBety.pl

    1. Fortuna (1989)

    Zarejestruj się w Fortuna

    Najważniejsze zalety:

    • bardzo wysoka wiarygodność
    • bardzo dobre kursy w gronie bukmacherów naziemnych
    • wysokie limity stawek

    Najważniejsze wady:

    • zakłady obciążone podatkami (bywają promocje zmniejszające podatek obrotowy)

    2. totalbet (2018)

    Zarejestruj się w Totalbet

    Najważniejsze zalety:

    Najważniejsze wady:

    • zakłady obciążone podatkami (bywają promocje zmniejszające podatek obrotowy)
    • bukmacher dopiero wystartował

    3. ETOTO (2011)

    Zarejestruj się w etoto

    Najważniejsze zalety:

    • wysoka wiarygodność
    • bogata oferta zakładów
    • możliwość negocjacji kursów przy dużych stawkach

    Najważniejsze wady:

    • zakłady obciążone podatkami (bywają promocje zmniejszające podatek obrotowy)
    • słabo rozbudowana sieć punktów stacjonarnych

    4. milenium (2004)

    Zarejestruj się w Milenium

    Najważniejsze zalety:

    • bardzo wysoka wiarygodność
    • bardzo dobre kursy

    Najważniejsze wady:

    • zakłady obciążone podatkami (bywają promocje zmniejszające podatek obrotowy)
    • niektóre ligi wymagają stawiania 3 zdarzeń na kuponie

    5. superbet (2017)

    Zarejestruj się w superbet

    Najważniejsze zalety:

    • wysoka wiarygodność
    • dobre kursy, w tym promocja "Super Mecz" i "Super Extra"
    • szeroka oferta

    Najważniejsze wady:

    • zakłady obciążone podatkami (bywają promocje zmniejszające podatek obrotowy)
    • mała ilość punktów stacjonarnych

    6. totolotek (1992)

    totolotek468x60.jpg

    Zarejestruj się w totolotek

    Najważniejsze zalety:

    • bardzo wysoka wiarygodność
    • atrakcyjne promocje

    Najważniejsze wady:

    • zakłady obciążone podatkami (bywają promocje zmniejszające podatek obrotowy)
    • niskie kursy i limity stawek

    7. LVbet (2016)

    Zarejestruj się w LVbet

    Najważniejsze zalety:

    • wysoka wiarygodność
    • szeroka oferta

    Najważniejsze wady:

    • zakłady obciążone podatkami (bywają promocje zmniejszające podatek obrotowy)
    • skomplikowane zasady bonusu powitalnego
    • przeciętne kursy i niskie limity

    8. forbet (2016)

    Zarejestruj się w forBET

    Najważniejsze zalety:

    • wysoka wiarygodność
    • szeroka oferta, zwłaszcza na niskie polskie ligi
    • atrakcyjne promocje dla stałych graczy

    Najważniejsze wady:

    • zakłady obciążone podatkami (bywają promocje zmniejszające podatek obrotowy)
    • niskie kursy i limity stawek
    • brak handicapów azjatyckich

    9. STS (1997)

    Zarejestruj się w STS

    Najważniejsze zalety:

    • średnia wiarygodność
    • duża ilość punktów stacjonarnych
    • bogata oferta

    Najważniejsze wady:

    • kontrowersyjna polityka firmy wobec graczy jak i zapisów w Regulaminie
    • zakłady obciążone podatkami (bywają promocje zmniejszające podatek obrotowy)
    • niskie kursy i limity stawek

    10. PZBuk (2018)

    Cherry Online Polska sp. z o.o. otrzymała licencję na prowadzenie zakładów bukmacherskich dnia 28 czerwca 2018. Będą prowadzić bukmachera o nazwie Polskie Zakłady Bukmacherskie (PZBuk). Jej korzenie prowadzą jednak do szwedzkiej firmy-matki Cherry Online AB, która jest właścicielem takich marek jak: ComeOn, CherryCasino czy EuroLotto.

    Wyjaśnienie punktacji

    TOP10.jpgBardzo dobrzy bukmacherzy
    to rzadkość

    Przyznane oceny (gwiazdki) są wypadkową przede wszystkim wiarygodność bukmachera.

    Uwzględniłem także takie elementy jak:

    • atrakcyjność kursów
    • wysokość limitów
    • częstotliwość bonusów i promocji
    • szerokość oferty
    • łatwość wpłat/wypłat
    • opinie graczy

    Wymienieni wyżej bukmacherzy mają zezwolenie na urządzanie zakładów wzajemnych w Polsce. Udział w nielegalnych grach hazardowych grozi konsekwencjami prawnymi. Hazard związany jest z ryzykiem.

    SureBety.pl to doświadczenie od 2007 roku. Jesteśmy najlepsi, jeśli chodzi o wiedzę w zakładach bukmacherskich.
    UWAGA:
    Przedstawiony ranking omawia tylko bukmacherów legalnych. Jeśli interesuje cię jakiś bukmacher legalny poza granicami Polski, możesz wysłać zapytanie poprzez email, a ja odpowiem możliwie szybko.

    Ostatnia aktualizacja: 8.04.2019



     


    Nie jesteś zalogowany.
    ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.




    Komentarze (56)



    • (130)
      mniej niż tydzień temu

      Jesli wie jakie konto gram , to pisze do tego konta , ze jesli Jarek Kowalski i ktos gra na jego koncie . W najgorszym wypadku wezmie kase , w innym obaj nie wezmiemy . Wiec zawsze i tak moze mnie tym szantazowac . Ale najlepiej to powie , ze ktos gra na jego danych , ktore jakos zdobyl . Nie wiem , czy buk oddaje wtedy kase . A pomoc w temacie kont ? 

      Odpowiedzi: 2
      0 0 Odpowiedz

      Odpowiedz na komentarz

      Nie jesteś zalogowany,
      ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

    • (130)
      12-07-2019 15:48 (pt)

      Malo probowalem z vpnami . Dafabet probowalem kilkoma i nie dalo rady ( z dedykowanym ip tez probowalem ) . Zreszta , to i tak widac , ze grasz przez vpn , wiec troche to podejrzane . Tak , trafilem na scierwo i kurwe , ale niemozliwe jest chyba zapobiegniecie zlodziejstwu , jesli on chce ukrasc z kont . Przeciez on ma wszystkie dokumenty na osobe , co mi daje na nia konta . Wiec zawsze moze sobie ukrasc . A co do vpn , to ja akurat teraz tak gram , ze nie uzywam . Na przyklad do pinnacle nie uzywam , bo gram przez ac . A co do cen , to ostatnio co kupilem , to dalem 2500 i moge robic dowolne konta . Poprzednio dawalem 1500 - 500 unibet , 1000 - 500 bethome . A ten oszust dawal mi tez w promocji 3000 za wszystkie konta na dane osobe . W kazdym razie , jesli by osoba byla uczciwa i da rade grac na kontach , to mozna placic i 3 razy wiecej . Problem , jak to jest zlodziej , to nawet z doplata sie nie oplaca brac , hehe . 

      Odpowiedzi: 3
      0 0 Odpowiedz

      Odpowiedz na komentarz

      Nie jesteś zalogowany,
      ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

    • anonim IP: 46.134.**.***
      25-06-2019 21:36 (wt)

      Dobra inicjatywa jest zrobiona w grupie FB Zjednoczeni Typerzy. Składają się chłopaki na zrobionej zrzutce po 10 zł miesięcznie i z uzbieranych wykupują różne VIP aplikacje lub strony. Czyli co masz kupić np za 300 zł miesięcznie tam masz za 10 zł. Warto zajrzeć. Wszystko czarno na białym i bez żadnych oszustw. 

      0 0 Odpowiedz

      Odpowiedz na komentarz

      Nie jesteś zalogowany,
      ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

    • anonim IP: 78.157.***.**
      22-06-2019 08:41 (sob)

      Wynajem konta w Czeskim bukm. Tipsport lub Chance. Granie bez podatku. Wolnych kilka kont.Kontakt  rob.sikora@seznam.cz

      0 0 Odpowiedz

      Odpowiedz na komentarz

      Nie jesteś zalogowany,
      ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

    • (130)
      21-06-2019 10:34 (pt)

      Na 100 % nie da sie odzyskac , widzac co oni robia . W sbr probowalem juz , pisalem podania w sprawie innego buka , nawet nie odpowiadali . SBR to jest jedno wielkie oszustwo , jak katolicyzm czy socjalizm . No niestety ostatnio albo tracilem albo bylem okradany i jakos bardzo mnie znow strata 23 k nie zdziwila . Oczywiscie ze korzystam z platnego programu , w zasadzie dwoch . Mozna i samemu wyszukiwac , ale za 1500 miesiecznie mozna sobie zycie uproscic znacznie . Inna sprawa , ze program , zeby byly najlepsze buki i zeby DZIALAL normalnie , nie istnieje albo ja przynajmniej nie znam . Na przyklad chyba dwa najbardziej reklamowane , rebelbetting i oddstorm , rebelbetting to kupa gowna , unibetu w ogole nie ma , a bookmaker dziala hu..wo , oddsstorm ma tylko pilke nozna , ktorej ja prawie nie gram . 

      Odpowiedzi: 12
      0 0 Odpowiedz

      Odpowiedz na komentarz

      Nie jesteś zalogowany,
      ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

    • (130)
      17-06-2019 20:14 (pon)

      Musze napisac o najgorszym bukmacherze , jakim gralem . To jest 18bet . Przed zalozeniem konta czytalem na sbr , ze wiarygodny , ze brokerzy go oferowali czy oferuja . A wiec dalem sie nabrac na bonus 200 EUR 20 % od depozytu z okazji french open . Wplacilem , gralem tylko na tenis french open albo baseball mlb , przedmeczowe , nie arbitraze , bo 18bet nie ma arbitrazy , tylko kupiuje kursy z pinnacle i dodaje niewielka marze . Sprytne . Wplacilem 5000 , zrobilem sie zaraz 23150 . Cchce wyplacic , oni dokumenty . Wyslalem wszystko co chcieli . w koncu , 6 dni po ostatnim wyslanym dokumencie , wchodze na konto , tam jest ... 150 zlotych . Historia zakladow zmieniona , ale nie zmienili historii wplat i wyplat hehe , widac ze ostatnia wyplata 8000 anulowana przez nich , to jak moge miec 150 zlotych . Nawet krasc nie umieja . W ogole nie odpisuja . NIC NIE ODPISUJA W OGOLE . Napisalem do nich co o nich mysle , naprawde . Nawet nie dostalem odpowiedzi . Takiego zlodziejstwa to jeszcze nie mialem . Zeby BEZ ZADNEGO POWODU ukrasc 23 k i nawet slowem nie powiedziec . Chcialem jezscze te ostatnie 150 zlotych wyplacic i jaja . Mowia ze zle dane podaje , hehe . No jaja . Podaje na 100 % dobre dane , to samo konto ecopayz z ktorego wplacalem . Nic , napisali ze zle dane . TOTALNI ZLODZIEJE . 23 k straty , mialem po prostu fuksa , dobrze dosc typowalem , a chcialem przegrac , bo sie odstawialem gdzie indziej . Ale mialem pecha i wszystko wchodzilo w tym zlodzieju . 

      Odpowiedzi: 3
      1 0 Odpowiedz

      Odpowiedz na komentarz

      Nie jesteś zalogowany,
      ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

    • (130)
      07-05-2019 21:33 (wt)

      Sprawdzilem kupowanie kont i mimo ze wszyscy mi odradzali lacznie z rodzicami , ze mnie ktos mnie okradnie , i okazalo sie ze tak , niestety wszyscy kradna , no mam jeszcze jedna osobe , ktora w sumie nie okradla mnie , ale nie dotrzymala slowa i kase i tak stracilem prrzez to . Wiec kupic nie zamierzam na razie . Konta bet365 jesli sie gra tenis arbitraze , to dwa zaklady ostatnio i limit do takich limitow najnizszych , ktore i tak sa niezle , ale to nie ma po co nowych kont kupowac . 

      Co do brokera , to 10 % za wplate wyplate ( za wplate gdyby bylo 10 % i wyplaty darmowe to jeszcze daloby rade ) to zart , pytanie czy nie limituja i mam limit taki jak sie ma w bet365 na poczatku zalozmy po 3 miesiacach gry , to moze i by sie oplacalo nawet 10 % placic , chociaz ciezko to widze . 

       

      I dwa slowa o bukach z A+ z sbr . TheGreek : dostalem dozywotni ban na live betting , bo postawilem 6 arbitrazy , zadne pomylki , zwykle kilkuprocentowe arbsy z pinnacle na baseball mlb ,  nawet sie im przyznalem do tego i menedzer potwierdzil , ze arbitraze banuja . Otworzylem kilka dni temu konto w 5dimes , chyba oni sa 2 w sbr na liscie . Limity to jakis zart , mam okolo 30 eur na wszystko , na baseball pilke nozna . Czytalem ze jeszcze pod koniec 2018 roku Betonline okradl goscia w kasynie na 37 k usd , powod oczywiscie zabawny . Betonline tez ma A+ . 

      Najlepszy buk to zdecydowanie pinnacle limity i kursy , szczegoline na tenis , ja mam takie limity , ze na wiekszosc challengerow mam 2000 eur stawka na kurs do 5,00 , a niektore challengery mam nawet 4000 euro na kurs 5,00wygra przegra , przeogromne limity dla mnie , unibet jesli ktos nie gra ostro tez dobry , dobre kursy i duzo zdarzen , i z tego co widze to Bookmaker , normalnie dostepny dla polakow . Kursy prawie jak w pinnacle albo lepsze na niektore rzeczy , limity ogromne na amerykanskie sporty . 

      Odpowiedzi: 2
      0 1 Odpowiedz

      Odpowiedz na komentarz

      Nie jesteś zalogowany,
      ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

    • (1319)
      07-05-2019 06:39 (wt)

      bet365 nie ma klonów.

      Jeśli ktoś mieszka w Polsce, to w praktyce zostaje mu albo wyjazd za granicę albo rejestracja konta na zagranicznego bliskiego znajomego, któremu się UFA, albo skorzystanie z betbrokera.

       

      Jedynym betbrokerem, jakiego znam, a który oferuje możliwość założenia (nowego) konta w Bet365 (na Serbów) jest:

      https://acc-ex.com/pl/

      To produkt znanego betbrokera, więc nie ma obaw o wiarygodność. Niestety wychodzi drogo, a przy wpłacie jednorazowej 2500€ od razu pojawi się limit stawek 50%, więc trzeba rozbijać na mniejsze wpłaty (trzeba się upomnieć żeby tak rozbili).

      Warunki betbrokera:
      10% opłaty za transakcje, opłata 80€/miesiąc płatna kwartalnie z góry, min. depozyt 1500€ (w praktyce 1934€ - 10% z konta bet365 - 240€ = 1500,60€)

      Płatności: Skrill, Neteller, Crypto.

      Czas oczekiwania na konto ok. 2-3 dni.

      Jeśli ktoś zdecyduje się poszukać prywatnie osoby, która załatwia konta do bet365, to koszty będą podobne i zwykle oscylują w okolicach 500 PLN za miesiąc. Niestety korzystanie z niesprawdzonych źródeł jest jak seks z prostytutką bez zabezpieczenia - najczęściej kończy się stratą wszystkich pieniędzy z konta.

      Konta na mieszkańców Bangladeszu są w okolicach 220 PLN. Nie ma tam wszystkich rynków i szybciej są limitowane niż np. irlandzkie.

      Mam jeszcze namiar na jedno konto „po znajomości” za 320 PLN jednorazowo. Mogę przysłać szczegóły, jeśli chciałbyś się zdecydować. Pisz na mój email.

       

      0 0 Odpowiedz

      Odpowiedz na komentarz

      Nie jesteś zalogowany,
      ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

    Logowanie

    W celu zalogowania się na swoje konto, wypełnij poniższy formularz. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się.



    zamknij ×
    Popover Starter

    Jednorazowa oferta

    Jeżeli chcesz:

    Oferuję Ci ZA DARMO 31 minut nagrania video.


     Zgadzam się z Polityką Prywatności
    Top